Saç Dökülmeleri İle İlgili Gerçek Tavsiyeler


Saç Dökülmeleri İle İlgili Gerçek Tavsiyeler


Merhaba arkadaşlar benim saçlarım uzun zamandır dökülüyordu. Bu yazıyı yazmamdaki amaç saçlarınızın dökülmesi ile ilgili sorunlarınıza bir nebze yardımcı olmaktır.




Ben şu televizyonlarda reklamı çıkan saç dökülmesine karşı etkili denen serum ve şampuanlardan aldım (adını vermek istemiyorum) iki parti serum 4 tane şampuan kullandım.

Sonuç: 0 değil -99

Uzmanlar televizyonda bas bas söylüyor. Saça dışardan hiçbir şey fayda etmez. Saç tamamiyle beslenmemizle ve ruh durumumuzla bağlantılı.Yani vücudun ihtiyacı olan çinko demir ve B12 vitaminlerini karşılamanız lazım.

Tabi bu viraminleri ise doğrudan alıp kullanmanız uygun değildir. Zehirlenmeler ve kötü durumlarla karşılaşabilirsiniz. Yapmanız gereken şey doktora gidip kanınızı ölçtürüp hangi vitaminlerin eksik olduğunu bulup doktor tavsiyesi ile eksik vitaminleri alıp vücudun eksikliği olan vitaminleri gidermektir.

Diğer bir tespit ise : Serumu kafanıza masaj yaparak yedirmeniz gerekiyor.Oysa her duştan sonra kafanıza normalde de masaj yaparsanız aynı neticeyi alırsınız.Çünkü saç kökleri damarlardan besleniyor.Masaj yaptığınızda kan dolaşımını hızlandırırsınız.

Boşuna bunlara para harcayıp başkalarını zengin etmeyin. Doktora gidin.

Eğer hiç bir şey fayda etmiyorsa o zaman yapacak bişey yoktur Genetiktir, kafanızı fazla yormayıp kendinizi rahatlatın. unutmayın ki sizi seven insanlar sizi saçınız için değil, siz olduğunuz için seviyordur. Böyle düşünüp rahat etmeniz saç dökülmenizi bir nebze olsun azaltacaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder